„Corpul imposibil” (”The Impossible Body”), expoziția-eveniment cu lucrări create de Adrian Ghenie în mod special spre a fi expuse la Timișoara în această primăvară, este „sold-out”, dacă folosim un termen specific lumii spectacolelor.
Vernisajul expoziției-spectacol (în cazul lui Ghenie este vorba despre un spectacol al culorilor și al figurilor puse de artist pe suport) se „joacă” cu casa închisă la Pavilionul ISHO Timișoara. În această după-amiază, de la ora 18,00, Adrian Ghenie, revenit la invitația echipei „Art Encounters” în România după 14 ani petrecuți la Berlin, poate fi întâlnit în carne și oase de timișorenii care iubesc artele plastice. Aproximativ 300 de persoane și-au exprimat intenția de a participa la vernisaj, iar organizatorii se așteaptă la o mare aglomerație în pavilion.
În după-amiaza următoare, a zilei de 21 aprilie, tot de la ora 18 și tot la ISHO, dar într-un alt spațiu, va avea loc turul ghidat de Diana Marincu, directoarea artistică a Fundației „Art Encounters”, și evenimentul special ”Meet the Artist” („Întâlnește-l pe artist”). Toate cele 90 de locuri disponibile au fost deja rezervate online de câteva zile.
După cum spuneam, două evenimente marca „Art Encounters” la care biletele „s-au vândut” în totalitate. „S-au vândut” este un fel de a spune, deoarece accesul este gratuit și permis numai persoanelor care au completat formularul online de participare.
„Această expoziție surpriză completează contribuția Fundației «Art Encounters» la efervescența unui an special (Timișoara 2023 Capitală Culturală a Europei, n.a.)”, a precizat Ovidiu Șandor, președintele Fundației „Art Encounters”.
Expoziția poate fi vizitată în perioada 20 aprilie – 18 iunie, în intervalul miercuri – duminică, între orele 12,00 și 18,00. Accesul în expoziția curatoriată de Diana Marincu, directoarea artistică a Fundației „Art Encounters”, este gratuit.
Expoziția „Adrian Ghenie: The Impossible Body / Corpul imposibil” este organizată de către Fundația „Art Encounters”, având ca parteneri principali Banca Transilvania și ISHO, cu sprijinul EY Romania.